Thursday, April 21, 2011

Nanti Dulu Lah..

mirul , kau tanak further study ke ? 
hmmm.. nanti dulu lah ye..
apesal ?
aku takde mood lah..
kenape ?
aku ade misi..
ape die ?
hmmm.. rahsie..

ade sebab kenape aku pilih jalan ni.. jangan kata aku silap jalan.. jangan fikir kau yg betul..
rezeki ade kat mane-mane.. banyak atau sikit.. besar atau kecik.. bukan kau yg tentukan pon kn ?
nanti-nanti kalau aku rase nk sambung lagi.. aku sambung lah k..

thanx to all of you who cares bout me.. I LOVE U ALL ! :)

4 comments:

  1. ahaks..like statement tu...agpn duit mana nak ade nak smbg study...kalo blaja free leh saje.hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe. bukan xnak weyh.. tp keadaan x mengizinkan.. igt kalo ade rzki nk wt master tros ni. hahaha..

    ReplyDelete
  3. wow! sementara blom nk smbung tu meh doakan sy dpt jwb exam start sbtu ni.. hehehe..

    ReplyDelete