Wednesday, August 3, 2011

Menyanyi Masa Masak

" orang lelaki jangan suka menyanyi masa masak .. nanti dapat bini tua baru tw .. "
da banyak kali gua kena sound tepek ngn mak , mak cik , lecturer dll yang lebih otai dari gua pasal mende ni ..
tapi gua senyumkan je ..  (:

macam mana nak elak ? gua kat bilik menyanyi , kat jamban menyanyi , basuh baju menyanyi , buat kerja menyanyi , memasak menyanyi .. semua kerja buat mesti disertai dengan nyanyian . tak kira lah lagu apa pun . asalkan boleh menyanyi ..

tapi kalau betol pun apa salahnya ? sebenarnya ayat tu bukan tua kot .. lebih umur .. 
gua sikit  tak kesah . asalkan dia HORMAT gua sudahlah ..
kalau da hormat gua .. gua pun xde hal ..
mak gua ngn abah pun beza 8 tahun .. tapi da 20 tahun lebih dah .. takde hal besar pun ..
aidil ngan rita .. 
que haidar ngan linda jasmine ..
setakat ni ok je lagi .. ( harap2 kekal lah smpai tua .. hehehe )
bahagia seadanya je gua tengok ..
gua malas lah nak masuk sirah pulak kan ?
lu orang semua tau da siapa contoh terbaik pasangan yang beza umur ni ..
tapi gua bukanlah sehebat Muhammad s.a.w kita ..
cuma gua dapat harapkan rahmat dan kebahgiaan dari Allah s.w.t je kalau jodoh gua datang macam tu ..
tapi macam da nampak je jodoh tu nak datang .. hehehe ..

p / s : mmg taste gua tu bai ! hahaha ..

2 comments:

  1. amboi dh berjodoh rupenye...

    ehem agak2 sy lebih berusia dr awk x?? ^^

    ReplyDelete